torsdag

COMING UP
Hey alle sammen. Da jeg her i morges tjekkede min mail, lå der 9 mails med spørgsmål om alt til mig. Jeg er blevet ret inspireret af andre blogs til at lave det såkaldte 'Question time'. Det går helt enkelt ud på, at I kan spørge mig om whatever og jeg vil derefter svare. Hvis I har et spørgsmål (det er helt lige meget hvad det er, mode, skønhed, musik, noget om mig(et eller andet)) så kan I smide en kommentar eller sende mig en mail til l.millow@gmail.com
Mailen skal indeholde følgende:
Navn
Location
Alder
Blog(hvis I har)
og selvfølgelig dit spørgsmål

Jeg vil forsøge at få svaret på så mange som muligt.
Hvis det skulle ske, at to eller flere af jer stiller det samme spørgsmål eller i samme omfang, så vil jeg muligvis kun svare en gang.

Vi ses derude :)
L
__________________________________
ENGLISH



I have become quite inspired by other blogs to create the so-called 'Question

time'. It is simply out of that you can ask me whatever and I'll
then respond. If you have a question (that's no matter what it is
fashion, beauty, music, anything about me (something)) so you can throw a
comment or send me an email to l.millow @ gmail.com
Mail must include the following:
Name
Location
Age
Blog (if you have)
and of course your question





1 kommentar:

  1. NICE.
    Sender nok lige en mail på et tidspunkt...

    SvarSlet